poniedziałek, 5 września 2011

Gorzów i okolice

Kartka prywatna.


Kartka otrzymana od kolegi Pawła.
Bardzo mu dziękuję, bo zawsze o mnie pamięta :)
Nigdy nie byłam w Gorzowie, w okolicach też nie, ale czytając w internecie o tych miejscowościach mam dużą ochotę je zwiedzić.
No więc Pawełku na pewno tam przyjadę, jak nie w tym roku to w następnym :)
 Najbardziej zainteresował mnie Santok bo to jedna z najstarszych miejscowości w Polsce, pierwsza wzmianka pisana o Santoku pochodzi z 1097 roku, natomiast początki grodu santockiego sięgają przełomu VII i VIII wieku.
W 1997 roku Santok obchodził jubileusz 1300 - lecia grodu.

4 komentarze:

  1. Rozumiem, że to jest Gorzów Wielkopolski?
    Przejeżdżałam przez Gorzów jadąc do Świnoujścia.Było to około 5 lat temu i miasto było tak rozkopane, ze trzeba było jechać samymi objazdami.Mało, że nie poznałam miasta, to z racji tych remontów drogę powrotną obraliśmy inną.Myślę, że teraz są tam piękne rozwiązania komunikacyjne i jak widać na fotkach to bardzo ładne miasto.
    Buziaczki przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. o tak jest piękne.ale na pieszo.zachęcam do zwiedzania.z gorzowa kursją he he okręty do santoka.sama brałam dział w takiej wycieczce statkiem i mieliśmy grila na łączce w santoku właśnie.polecam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie pływałem statkiem, chętnie wybrałbym w taki rejs z Gorzowa do Santoka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Stare i piękne miasto,wprawdzie to moje rejony bo pochodzę z okolic Stargardu Szczecińskiego a obecnie mieszkam w Siemianowicach Śląskich więc zawsze ta tęsknota z miejscem rodzinnym zostaje.
    Zapraszam ponownie na swoją stronę ponieważ zmieniłam adres bloga; http://kulinarnefantazjemarioli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń